25e mars löning!


 
Yes! Äntligen löning. Inte direkt så att det var slut på konto men de är alltid nånting man ser framemot, eller jag gör det iaf. Dagen har varit ganska så botten då jag gick hem tidigare från jobbet pga skit magen, och bättre blev det väl inte kan man väl säga? Men en mamma vet alltid vad som behövs när man känner sig botten. Blev en påskäggsjakt här hemma! Lite gosaker hittade man allt, världens bästa mamma!
 
Nu har både hon och J lämnat mig ensam här hemma.. Han på studentskiva får väl se vilken tid han trillar in, och mamma körde nattåg till fjällen och blir borta en vecka. Vad ensam det blev, tur att halv åtta hos mig finns, mormor i förtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0